sobota 25. října 2014

Grenoble, to nejsou jenom hory...

1) Stáž:
Už jsem o ní dlouho nepsala.. Začátkem října jsme se konečně blížila ke konci jednoho projektu rehabilitace na kterém jsem pracovala od začátku září, zjistila jsem, že paní architektka, co dělala dokumentaci současného stavu stodoly, ji udělala blbě. Tak jsme tam se JL jeli, přeměřili, já to opravila a na základě opravených plánů znova narýsovala tu vlastní rehabilitaci. Jinak jsem pracovala na projektu soukromé obrazové galerie jako rozšíření stávajícího rodinného domu (prostě majitelky si chtějí pořádně vystavit svoje obrazy a sochy). A tenhle týden jsem se pustila do návrhu rodinného domu v Prebois. Není to úplně jednoduchý.. Kromě toho tu dost řídím (cesty po staveništích) a občas uvařím nějakou českou ochutnávku, naposled to byl štrůdl.

2) Návštěva stavenišť se studenty z Grenoblu:
Jako každý rok, i letos prováděl JL studenty z atelieru Paysage-montagne po svých staveništích a realizacích v regionu Trieve. Něco jsem už znala z dřívějška, ale zdaleka ne všechno. Byl to krásný a informacemi nabitý den.




3) Rubikova párty, Cascatelles:
Současní obyvatele méhp bývalého bytu pořádali kolaudaci. Téma? Rubikova kostka. No, nebylo to vubec intelektualni, zato docela zabavné. Přijít oblečený alespoň do dvou ze čtyř nabízených barev a když zazní gong, tak si jeden kus obleceni s nekym vymenit. Kdo skonci navlečený v jedný barvě, vyhrál.. K tomu posezení na terase, barevný pomazanky, vodnice.. Domů jsem jela posledním autobusem asi v jednu rano a to jsem byla první, kdo odešel. Prý to skončilo nevítanou návštěvou souseda v pět ráno.


4) Turnaj ultimate frisbee 1.ligy v Grenoblu:
Dojela jsem se podívat na hřiště jen na jeden sobotní zápas, protože jinak jsem pracovala na jedné státnicové otázce. Přijela i Jana a Elisa z Cascatelles, vysvětlila jsem jim základní pravidla a myslím, že se jim to jako sport docela líbilo.


5) Zcestomítání
Kamarádi z oddílu pořádali pravidelné promítání fotek z proběhlého léta a já se toho účastnila po  Skypu. Bylo moc prima se s nimi "vidět", poslouchat jejich historky z cest a koukat na jejich fotky.





Žádné komentáře:

Okomentovat